Mikor lehet bejelenteni a hibát?

Minden munkanap 8.00-tól 18.00-ig, szombaton 8-tól 16.00-ig tudnak elérni minket a +36 20 9444 233-as és +36 72 450 681-es telefonszámokon.


E-mailben is jelenthetek be hibát?

Kérdéseit e-mailben is felteheti szerelőinknek, de a maximális hatékonyság elérése érdekében arra kérjük Ügyfeleinket, hogy hibabejelntéseiket telefonon adják le nekünk. Telefonos hibabejelntés esetén azonnal megválaszolhatjuk a felmerülő kérdéseket, megszerezhetjük a sikeres szereléshez szükséges információkat és a lehető legelőnyösebb időpontot is le tudjuk foglalni Megrendelőink számára.


Tartanak ügyeletet hétvégeken is?

Szombaton 8.00-tól 16.00-ig tartunk készenlétet a felmerülő javítások elvégzése céljából.


Milyen adatokra van szükség a bejelentéskor?

A javítás gyorsaságát jelentősen megnöveli, ha tudjuk milyen típusú készülék hibásodott meg, mert olyankor már a lehetséges hiba elhárításához szükséges alkatrészekkel felszerelve érkezünk a helyszínre. Tehát Önöktől minden adatnak örülünk (például hűtőgép vagy mosógép típusa, hiba leírása, fennállásának időtartama, stb.), de ha nem áll semmilyen adat a rendelkezésükre, akkor is vállaljuk a megrendelést.


Mennyi időn belül tudják megjavítani a készüléket?

Jellemzően még a bejelentés napján megjavítjuk a készülékeket. Pécsen belül már akár 1 órán belül is a helyszínen tudunk lenni.


Mi történik, ha alkatrész hiányában szükség van egy második időpontra?

Ha a szerelést alkatrész hiányában nem tudjuk kivitelezni az első alkalommal, a második kiszállást nem kell kifizetnie Pécsett lakó Ügyfeleinknek.


Számít, hogy milyen messze lakunk a szerviztől?

Pécsett a kiszállási díjunk egységes összeg, vidékre jelenleg 100 Ft + ÁFA/km díjat kérünk Megrendelőinktől, ez az összeg az oda- és a visszaút kilométereinek összeadásával kerül felszámításra.


Ki kell kapcsolni a készüléket?

A telefonos egyeztetéskor a kollégánk jelzi Megrendelőnknek, ha a hiba leírásából arra következtet, hogy a gépet a súlyosabb hibák megelőzése végett le kell állítani,  de túlnyomórészt erre nincsen szükség. Számos hibát csak úgy tudunk behatárolni, ha a berendezés üzemszerűen működik.


Elvégezhető a javítás a helyszínen is?

Igen, a bejelentések 99%-át Megrendelőnk otthonában végezzük el. Azon ritka szervizigényes javításokat, amelyeket nem tudunk a helyszínen kivitelezni, műhelyünkbe beszállítva fejezzük be, általában kétnapos átfutási idővel.


Ha kell, el tudják szállítani a készüléket?

Igen, szervizünk rendelkezik szállítóeszközzel, melynek segítségével el tudjuk látni ezt a feladatot is.


Mi történik a kiszerelt alkatrészekkel?

A kiszerelt alkatrészek a Megrendelő tulajdonát képezik, így azt csak külön kérésre szállíttatjuk el megsemmisítés céljából. A veszélyes hulladékokat (mint például lefejtett hűtőközegeket) a jogszabályban előírt módon gyűjtjük be, azokat tilos a környezetbe bocsátani, a helyszínen nem lehet hagyni.


Kell külön fizetni a veszélyes hulladékok megsemmisítéséért?

Nem, a javítás során keletkezett veszélyes hulladékok elszállítását és megsemmisítését díjmentesen végezzük el.


Tudnak számlát kiállítani a javításról?

Természetesen minden szolgáltatásunkról tudunk számlát adni. Kérés nélkül is munkalapot állítunk ki az elvégzett munkáról, amelyen egyben szerepel a vállalt garancia is.


Vállalnak garanciát az elvégzett munkára?

Természetesen minden általunk végzett munkára ésaz általunk telepített alkatrészekre garanciát vállalunk, mely a munkalapon rögzítésre kerül. A garancia időtartama a javítás jellegétől és a beépített alkatrészektől függően 1-től 3 évig tarthat.


Cégeknek és közintézményeknek is dolgoznak?

Minden megrendelést örömmel veszünk, legyen az kisebb vagy nagyobb munka.


Minden alkalmazottjuk egyformán hozzáértő?

Kivételes hangsúlyt fordítunk arra, hogy szerelőink mindegyike szakképzett legyen. Ezen felül folyamatos továbbképzésen vesznek részt a gyártók által szervezett tanfolyamokon. Vezető szerelőnk 1980 óta dolgozik ebben a szakmában, de legfiatalabb alkalmazottunk is immár 15 éves tapasztalattal bír.