Hibabejelentéseket a +36 20 9444 233-as számon fogadjuk, illetve elérhet minket az alábbi vezetékes számon is: +36 72 450 681. Szerelőink munkanapokon és szombaton is fogadják Ügyfeleink hívásait.

Hibabejelentéskor munkatársaink felveszik a szükséges adatokat, többek közt lejegyzik a készülék típusát, hogy annak ismeretében minél nagyobb alkatrészmennyiséggel tudjanak szerelőink Önöknél megjelenni. Tapasztalataink alapján így a javítások döntő többségét még aznap el fogjuk tudni végezni. Ügyfeleink igényei alapján meghatározunk egy időpontot, amikor szerelőink felkereshetik Őket, akár még aznap, pár órán belül, hiszen tudjuk, hogy mennyi kellemetlenséggel jár egy váratlan meghibásodás és milyen fontos a gyorsaság.

A készülék megvizsgálása után szerelőnk konkrét árajánlatot ad a javításra, mely minden esetben bruttó érték, és csak annak a Megrendelő által történt elfogadása után végzi el a kért szolgáltatást.

A javításokról minden esetben munkalapot állítunk ki, természetesen annak külön kérése nélkül, mely tartalmazza egyebek mellett az elvégzett szolgáltatást és a felhasznált alkatrészeket, valamint a jótállás időtartamát is.

Jelenleg a szolgáltatásainkat csak szerződött partnereinknek tudjuk átutalással történő fizetéssel vállalni, minden egyéb esetben a javításokat a helyszínen készpénzes fizetéssel kérjük rendezni.

Vállaljuk szakvélemény készítést biztosítók felé, valamint készülékek bevizsgálását, állapotfelmérését, és selejtezési jegyzőkönyvek kiállítását.