Gyakori kérdések
Számos hasznos információ egy helyen
Minden munkanap 8.00-tól 18.00-igtudnak elérni minket a +36 20 9444 233-as és +36 72 450 681-es telefonszámokon.
Kérdéseit e-mailben is felteheti szerelőinknek, de a maximális hatékonyság elérése érdekében arra kérjük Ügyfeleinket, hogy hibabejelntéseiket telefonon adják le nekünk. Telefonos hibabejelntés esetén azonnal megválaszolhatjuk a felmerülő kérdéseket, megszerezhetjük a sikeres szereléshez szükséges információkat és a lehető legelőnyösebb időpontot is le tudjuk foglalni Megrendelőink számára.
Nem, csak munkanapokon.
A javítás gyorsaságát jelentősen megnöveli, ha tudjuk milyen típusú készülék hibásodott meg, mert olyankor már a lehetséges hiba elhárításához szükséges alkatrészekkel felszerelve érkezünk a helyszínre. Tehát Önöktől minden adatnak örülünk (például hűtőgép vagy mosógép típusa, hiba leírása, fennállásának időtartama, stb.), de ha nem áll semmilyen adat a rendelkezésükre, akkor is vállaljuk a megrendelést.
Jellemzően még a bejelentés napján megjavítjuk a készülékeket. Pécsen belül már akár 1 órán belül is a helyszínen tudunk lenni.
Ha a szerelést alkatrész hiányában nem tudjuk kivitelezni az első alkalommal, a második kiszállást nem kell kifizetnie Pécsett lakó Ügyfeleinknek.
Pécsett a kiszállási díjunk egységes összeg, vidékre jelenleg 200 Ft + ÁFA/km díjat kérünk Megrendelőinktől, ez az összeg az oda- és a visszaút kilométereinek összeadásával kerül felszámításra.
A telefonos egyeztetéskor a kollégánk jelzi Megrendelőnknek, ha a hiba leírásából arra következtet, hogy a gépet a súlyosabb hibák megelőzése végett le kell állítani, de túlnyomórészt erre nincsen szükség. Számos hibát csak úgy tudunk behatárolni, ha a berendezés üzemszerűen működik.
Igen, a bejelentések 99%-át Megrendelőnk otthonában végezzük el. Azon ritka szervizigényes javításokat, amelyeket nem tudunk a helyszínen kivitelezni, műhelyünkbe beszállítva fejezzük be, általában kétnapos átfutási idővel.
Igen, szervizünk rendelkezik szállítóeszközzel, melynek segítségével el tudjuk látni ezt a feladatot is.
A kiszerelt alkatrészek a Megrendelő tulajdonát képezik, így azt csak külön kérésre szállíttatjuk el megsemmisítés céljából. A veszélyes hulladékokat (mint például lefejtett hűtőközegeket) a jogszabályban előírt módon gyűjtjük be, azokat tilos a környezetbe bocsátani, a helyszínen nem lehet hagyni.
Nem, a javítás során keletkezett veszélyes hulladékok elszállítását és megsemmisítését díjmentesen végezzük el.
Természetesen minden szolgáltatásunkról tudunk számlát adni. Kérés nélkül is munkalapot állítunk ki az elvégzett munkáról, amelyen egyben szerepel a vállalt garancia is.
Természetesen minden általunk végzett munkára ésaz általunk telepített alkatrészekre garanciát vállalunk, mely a munkalapon rögzítésre kerül. A garancia időtartama a javítás jellegétől és a beépített alkatrészektől függően 1-től 3 évig tarthat.
Minden megrendelést örömmel veszünk, legyen az kisebb vagy nagyobb munka.
Kivételes hangsúlyt fordítunk arra, hogy szerelőink mindegyike szakképzett legyen. Ezen felül folyamatos továbbképzésen vesznek részt a gyártók által szervezett tanfolyamokon. Vezető szerelőnk 1980 óta dolgozik ebben a szakmában, de legfiatalabb alkalmazottunk is immár 15 éves tapasztalattal bír.