Gyakori kérdések

Számos hasznos információ egy helyen

Minden munkanap 8.00-tól 18.00-igtudnak elérni minket a +36  20 9444 233-as és +36 72 450 681-es telefonszámokon.

Kérdéseit e-mailben is felteheti szerelőinknek, de a maximális hatékonyság elérése érdekében arra kérjük Ügyfeleinket, hogy hibabejelntéseiket telefonon adják le nekünk. Telefonos hibabejelntés esetén azonnal megválaszolhatjuk a felmerülő kérdéseket, megszerezhetjük a sikeres szereléshez szükséges információkat és a lehető legelőnyösebb időpontot is le tudjuk foglalni Megrendelőink számára.

Nem, csak munkanapokon.

A javítás gyorsaságát jelentősen megnöveli, ha tudjuk milyen típusú készülék hibásodott meg, mert olyankor már a lehetséges hiba elhárításához szükséges alkatrészekkel felszerelve érkezünk a helyszínre. Tehát Önöktől minden adatnak örülünk (például hűtőgép vagy mosógép típusa, hiba leírása, fennállásának időtartama, stb.), de ha nem áll semmilyen adat a rendelkezésükre, akkor is vállaljuk a megrendelést.

Jellemzően még a bejelentés napján megjavítjuk a készülékeket. Pécsen belül már akár 1 órán belül is a helyszínen tudunk lenni.

Ha a szerelést alkatrész hiányában nem tudjuk kivitelezni az első alkalommal, a második kiszállást nem kell kifizetnie Pécsett lakó Ügyfeleinknek.

Pécsett a kiszállási díjunk egységes összeg, vidékre jelenleg 200 Ft + ÁFA/km díjat kérünk Megrendelőinktől, ez az összeg az oda- és a visszaút kilométereinek összeadásával kerül felszámításra.

A telefonos egyeztetéskor a kollégánk jelzi Megrendelőnknek, ha a hiba leírásából arra következtet, hogy a gépet a súlyosabb hibák megelőzése végett le kell állítani,  de túlnyomórészt erre nincsen szükség. Számos hibát csak úgy tudunk behatárolni, ha a berendezés üzemszerűen működik.

Igen, a bejelentések 99%-át Megrendelőnk otthonában végezzük el. Azon ritka szervizigényes javításokat, amelyeket nem tudunk a helyszínen kivitelezni, műhelyünkbe beszállítva fejezzük be, általában kétnapos átfutási idővel.

Igen, szervizünk rendelkezik szállítóeszközzel, melynek segítségével el tudjuk látni ezt a feladatot is.

A kiszerelt alkatrészek a Megrendelő tulajdonát képezik, így azt csak külön kérésre szállíttatjuk el megsemmisítés céljából. A veszélyes hulladékokat (mint például lefejtett hűtőközegeket) a jogszabályban előírt módon gyűjtjük be, azokat tilos a környezetbe bocsátani, a helyszínen nem lehet hagyni.

Nem, a javítás során keletkezett veszélyes hulladékok elszállítását és megsemmisítését díjmentesen végezzük el.

Természetesen minden szolgáltatásunkról tudunk számlát adni. Kérés nélkül is munkalapot állítunk ki az elvégzett munkáról, amelyen egyben szerepel a vállalt garancia is.

Természetesen minden általunk végzett munkára ésaz általunk telepített alkatrészekre garanciát vállalunk, mely a munkalapon rögzítésre kerül. A garancia időtartama a javítás jellegétől és a beépített alkatrészektől függően 1-től 3 évig tarthat.

Minden megrendelést örömmel veszünk, legyen az kisebb vagy nagyobb munka.

Kivételes hangsúlyt fordítunk arra, hogy szerelőink mindegyike szakképzett legyen. Ezen felül folyamatos továbbképzésen vesznek részt a gyártók által szervezett tanfolyamokon. Vezető szerelőnk 1980 óta dolgozik ebben a szakmában, de legfiatalabb alkalmazottunk is immár 15 éves tapasztalattal bír.